Welkom/ Welcome

Vanaf augustus 2011 tot augustus 2012 zal Tina in Thailand zijn. Volg haar avonturen in de berichtgeving.

From August 2011 till August 2012 Tina will be in Thailand. Follow her adventures in the reports.

maandag 8 augustus 2011

Laatste dagen in Nederland/ Last days in Holland

De voorlopig laatste dagen tenminste! In augustus 2012 ben ik er weer!


Mijn huis begint aardig leeg te raken, behalve de zolder waar ik alles kan opslaan. Ik heb het wat onderschat. Er is veel meer dan wat ik had verwacht. Oh, wat heb ik toch veel over de jaren verzameld.


Het loslaten van mensen en bezigheden wordt wat naar de achtergrond verdrongen nu dat er nog de laaste zaken moet gebeuren. En toch voel ik een vrede over mij heen. Dit is een goede stap voor mij maar ook voor de mensen die achterblijven. Wat gaan wij veel leren!!


Maar nu weer aan het werk...geen geklets...tot de volgende ronde!


This will not be my last days in Holland ever but just for the time being. I will come back in August of 2012.


The possessions I leave behind are being stored in my attic. I am so thankful that I don't need to transport them to another location. There is much more than I had realised.


My thoughts are focussed on getting the last preparations done. Leaving my family and friends has been pushed to the background. But in all of this I have a sense of peace. This is a good situation for me but also for the people I leave behind. We are going to learn so much!! And as a experienced teacher, this is what I love to do: learn.


Ok, enough for now, back to work. Till next time.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten